سفارش تبلیغ
صبا ویژن

توضیحاتی در مورد خودروهای ایرانی
صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | فارسی | عربی | انگلیسی google-site-verification: google211d1c18cda3acd8.html
مدیا پلیر
آمار وبلاگ


سایپا از نظر ما بر سر یک سه راهی بزرگ قرار دارد . کیا موتورز ، شریک دیرینه غول خودروسازی ایران است و از طرفی از ژیان گرفته تا سیتروئن C5 نشانه های همکاری طولانی مدت سایپا با سیتروئن فرانسه هستند . سایپا همچنین به تازگی بخش عمده ای از سهام تاپکو که نماینده رسمی فیات در ایران بود را خریداری کرده و برای مدیریتش یکی از اصلی ترین افرادش را نیز مامور کرده است اما نکته اینجاست که سایپا نمی تواند از هر برند یک خودرو روی خط تولیدش بیاورد و یا از پلت فرم آن کمپانی در محصولاتش استفاده کند . به همین جهت از 19 خرداد 1390 تا کنون ، نظرسنجی در وب سایت کارایران فعال بوده تا نظر شما را در این مورد بدانیم و ببینیم از نظر شما بهتر است سایپا با کدام برند در ایران فعالیت کند ؟

نتایج نظرسنجی نکات جالبی را نمایان می کند اما این جمله را از ما نشنیده بگیرید . در دفتر سایپایی ها مدتی است که پرچم کیا پایین آمده و لوگو و بنر های سیتروئن بیش از پیش به چشم می خورند . فیات هم که با این اوصاف نتوانسته دل مردم را به دست بیاورد و در ایران نیز مانند ترکیه سیاست هایش را به بار بنشاند و از تاکسی گرفته تا ارزان ترین خودرو را تحویل مردم چنین کشور در حال توسعه یا به قول مسئولین محترم ، فوق پیشرفته بدهد .

بر اساس امار به دست آمده در مجموع 2217 نفر در این نظر سنجی شرکت کرده اند و نتایج به دست آمده حاکی از برتری 62 درصدی کیا موتورز کره جنوبی نسبت به رقبا است . سیتروئن فرانسه با کسب 27 درصد آرا در رتبه دوم قرار گرفته و فیات ایتالیا که البته در صورت ورود به ایران ورژن ترکیه ای آن مد نظر ما است نیز با کسب 11 درصد آرا در رتبه سوم قرار گرفته است .

به راستی آیا برنامه ریزی سایپا برای سال آینده ، با نظر شما مطابق خواهد بود ؟



برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 90/11/27 ] [ 6:43 عصر ] [ محمد رضا آزادبری ]
درباره وبلاگ
برچسب‌ها وب
نظرسنجی
IS
بک لینک فا